За словами гендиректора "ABT Баварія" Олександра Тимофєєва, відповідне роз'яснення компанія отримала від ДАІ минулої п'ятниці.

"У законі є двозначне формулювання про те, з якого моменту з імпортера стягується збір. У повідомленні ДАІ чітко говориться, що ми можемо продавати автомобілі зі складу за старими цінами", - розповів маркетинг-директор групи АІС Сергій Боровик.

Читайте також: Через утилізаційний збір в Україні може зупинитись автовиробництво

Продавці автомобілів поки що не можуть спрогнозувати, як вплинуть нововведення на продажі.

"Клієнти можуть віддати перевагу бюджетному автомобілю вітчизняного виробництва, а не іномарці через підвищення вартості. Але в той же час автомобілі з середнім і великим об'ємом двигуна подорожчають, але тільки до рівня, який не злякає клієнта", - сказав керівник відділу продажів легкових автомобілів Volkswagen компанії "Порше Україна" Сергій Носенко.

Нагадаємо, 1 вересня набув чинності закон про введення утилізаційного збору на автомобілі, прийнятий Верховною Радою на початку липня.