Одним з перших авіарейсів, які обслуговував 707-ий, був переліт між Нью-Йорком та Парижем. Експлуатація на маршруті розпочалася у 1958 році. Боїнг добре зарекомендував себе, але серед реактивних пасажирських авіалайнерів першим він не був.

Конкуренція між літаками Боїнг та Комет

За кілька років до нього, у 1949-му в небо здійнявся британський Комет. Він також виконував трансатлантичні рейси і виконував небезуспішно. Між літаками Боїнг та Комет розгорілася конкуренція.

Кожна модель мала свої козирі. Боїнг був більш містким, але і й гучним. Комет натомість меншим, зате працював значно тихіше. Авіаперевізники цілком зрозуміло керувалися фінансовою вигодою: більше сидінь - більше пасажирів, більше пасажирів - більше грошей. Без вагань вони зупинилися на 707-му.

На початку мало хто вірив в успіх

Хоча, коли у 1952-му літакобудівна компанія розпочала розробку 707-го, мало хто вірив в успіх. Річ у тім, що Боїнг здебільшого займався виробництвом військових моделей, до того ж попередній пасажирський літак Стратокруїзер приніс компанії чималі збитки.

707-ий добре розкуповували. Як тут не радіти? Аби виправдати кредит довіри замовників, Боїнг навіть вирішив встановити на двигуни поглиначі шуму.

За роки серійного виробництва, з 1958-го по 1991-ий з конвеєра зійшло 1010 Боїнгів 707. Найбільші обсяги виробництва припали на 60-ті роки, втім уже в 70-х зоряний час минув і темпи пішли на спад.

Відіграла свою роль і низка авіакатастроф. Ще у 1962 році, на зорі кар’єри Боїнг невдало стартував в аеропорту Нью-Йорка. Усі, хто були на борту, загинули.

Остаточно планують вивести з експлуатації до 2040-го року

Сьогодні 707-ий все ще тримається на льоту. У авіапарках загалом є 155 літаків, які остаточно планують вивести з експлуатації до 2040-го року. Пасажирські перевезення 707-му вже ніхто не довіряє, але з вантажними він легко впорається. Досвід, як-не-як.