Офіс майбутнього

Велетенська "крапля води" посеред міста, в аеропорту чи просто десь на природі — приблизно так може виглядати офіс майбутнього.

Футуристичний офісний кабінет, так звана eCapsula — це інноваційний мобільний простір, у якому кожен за невелику плату зможе усамітнитися на деякий час, щоб попрацювати: провести переговори з бізнес-партнером чи влаштувати відеоконференцію, або просто відпочити — послухати музику чи переглянути відео.

За невелику плату "резидент" капсули отримає доступ до Wi-Fi та Bluetooth, телебачення, ігрових консолей та інших сучасних сервісів.

Також до послуг клієнта — міні-бар, кондиціонер, система голосового управління, і навіть аптечка і пожежна сигналізація. Офіс-крапля може вміщати одночасно до чотирьох осіб. Придумали його українські емігранти у США, вони ж запустили кампанію на краудфандинговій платформі Indiegogo, де планують зібрати 260 тисяч доларів.

Штучні пальці

Ця "роборука" зможе замінити повноцінні пальці людям, які їх втратили. Винахід вчених з Флоридського Атлантичного університету стане у пригоді як у робототехніці, так і в протезуванні. Еластична структура штучних пальців та зовнішня їхня оболонка надруковані на 3D-принтері.

Зашиті всередині приводи виконують роль м’язів та допомагають пальцям згинатися та розпрямлятися. Спеціальний сплав реагує на зміну температури від підведеного до нього струму, що робить ці рухи плавними, схожими на природні рухи людини. Серед недоліків конструкції — вона довго "думає", тож потребує ще вдосконалення.

Моторобот

Професійним мотогонщикам створили конкурента. Yamaha показала робота, який вміє кататися на байку.

Motobot знає, як прискорюватися та гальмувати, як переключати передачі і навіть повертати. Однак, наразі він не надто стійкий на поворотах, тож йому прилаштували до рами невеличкі додаткові колеса.

Читайте також: Samsung створила планшет для сім'ї, а київські студенти – "розумний" браслет

У майбутньому, сподіваються японці, робот-гуманоїд зможе розігнатися до 200 кілометрів на годину на звичайному мотоциклі без допоміжних конструкцій. Та навіть якщо до рівня супер-гонщика Motobot не "доросте", Yamaha зможе використовувати його для тестування систем безпеки своїх мотоциклів.