"Поколінням Z" називають людей, що народилися в кінці 1990-х і початку 2000-х років. Дитинство і юність "цифрового покоління" припали на момент, коли інтернет, смартфони і соціальні мережі отримали широке застосування, відзначає "Мотор".

У салоні концепт-кара Nissan Teatro for Dayz встановлено безліч кольорових дисплеїв: на передній консолі, дверних панелях і сидіннях. Вони призначені для показу будь-якої інформації з мобільних гаджетів — від даних із соціальних мереж до картинок або "шпалер".

Представники компанії Nissan припускають, що надалі автомобільні інтер'єри отримають такі ж можливості персоналізації, як інтерфейси смартфонів і планшетних комп'ютерів.

Nissan Teatro for Dayz оснащений електричною силовою установкою, подробиці про яку не повідомляються. На бамперах і дверях машини розташовані світлодіодні дисплеї, куди можуть виводитися дані, наприклад, про ступінь зарядки акумуляторів.

Читайте також: Nissan представив новий седан Maxima