Схили Боржавського хребта були справжнім раєм для лижників, адже сніг тут тримався з жовтня до квітня. До прикладу, жодна гора Угорщини не могла похвалитися таким показником. Тож не дивно, що в 40-і роки тут почали зводити лижний трамплін.

Будівництво велось декілька років, а робочих запрошували з усіх довколишніх сіл. Готовий трамплін приїхали перевіряти перші особи — австрійський імператор Франц-Йосип у компанії двох герцогів. При чому не просто оглянули, але й пострибали.

Трамплін був непростий. Навіть професіоналам нечасто вдавалося встояти на ногах після приземлення. Слава про споруду рознеслась по всій імперії, тож на карпатських схилах стало ще більше лижників. Так Воловець став одним з топових європейських гірськолижних курортів у минулому столітті.

Читайте також: Незабаром Укрзалізниця представить у Карпатах свою інженерну гордість — Бескидський тунель

Щороку тут проводили лижні школи та змагання на бігових лижах, а з Праги до Воловця пустили прямий поїзд, який щосуботи й неділі доставляв відпочивальників аж до прикордонної станції Скотарське. Офіційне відкриття трампліну відбулося щоправда аж у 1939 році.