Чиновник відразу зазначив, що декілька законопроектів в освітній галузі зараз разробляються не чиновниками, а громадянським суспільством.

Одним з наріжних каменів для нас є питання децентралізації в освітній галузі. Наша освіта має задовольняти потреби особистості і вирішувати питання працевлаштування після отримання освіти,
— наголосив він.

Стосовно закону про вищу освіту, замміністра зауважив, що ще зарано робити якісь висновки, але відзначив, що автономія університетів для багатьох призвела до питання завеликої кількості свободи дій.

Але водночас, за його словами, це передбачає дещо нові правила поводження з фінансами. І загалом ВНЗ стає більш відповідальним.

І таким чином, враховуючи цю особисту відповідальність, кожен університет буде сам відповідати за свою репутацію,
— підсумував Полянський.

До того ж, за словами замміністра, самостійне наповнення бюджету вишу стимулює навчальні заклади до реалізації і продажу наукових розробок, а також до отримання більших коштів саме від науки.

Батьки, як вважають у міносвіти, повинні цікавитися системою навчання дитини у школі, контролювати відносини учителів та дітей у школах.

На сьогодні, завдяки залучанню батьків до написання підручників для початкової школи, ми отримали дуже якісну нову редакцію програм, які є значно розвантаженішими за попередні,
— розповів він.

Також, на думку експерта, потрібно залучати батьків до процесу демократизації шкіл, бо ми не можемо стати демократичним суспільством, якщо у школах панує авторитаризм.

Полянський розповів щодо Донецької і Луганської областей — на підконтрольній українській владі території працюють 763 дитячих садочки, 916 шкіл. Для нас зараз важливо, щоб цьогорічні випускники могли отримати документи про базову освіту, і міністерство освіти намагається це робити у будь-який спосіб.