Так, видання OilNews повідомило, що УЗ, відповідно до контракту, укладеного з ТОВ "Вог Аеро ДЖЕТ", має намір закупити ДП за завищенню ціною. Більше того, коментуючи вартість контракту на постачання дизпалива для "Укрзалізниці", автор матеріалу посилається на дані невідомого походження, які не відповідають дійсності:

"Центр обеспечения производства ПАО "Укрзализныця" (ЦОП) принял решение закупить у компании "ВОГ АЭРО ДЖЕТ" около 20 тыс. т дизельного топлива по цене 20 400 грн/т. Об этом OilNews сообщил источник, знакомый с ситуацией. Таким образом, в случае реализации данного опциона дополнительные затраты "Укрзализныци" при работе с "ВОГ АЭРО ДЖЕТ" составят около 18 млн грн", – сказано у статті OilNews.

Аби інші ЗМІ не використовували неправдиві твердження у своїх публікаціях, ТОВ "Вог Аеро ДЖЕТ" інформує:

"Насправді, ТОВ "Вог Аеро ДЖЕТ" відвантажує ДП на замовлення "Укрзалізниці" за ціною, що нижча ринкової. Ринкова ціна ДП на сьогодні складає – 21 030 грн/т, що вказано на сайті того ж OilNews.

Додатково потрібно враховувати системний характер споживання ДП "Укрзалізницею". Це означає, що постачальнику потрібно закуповувати ресурс за свої кошти за 100% передоплатою і тримати його в резерві. Тому коректно, враховуючи передплату постачальника, порівнювати поточний рівень цін з умовами постачання для УЗ, за якими відтермінування поставки складає не менше 10 днів.

Саме тому всі учасники паливного ринку при формуванні ціни на ДП для держструктур змушені закладати ризики фінансових втрат: зростання ціни на світових ринках та нестабільність національної валюти.