Чиновники бояться зганьбитись в очах світової спільноти під час Євро-2012 і хочуть довести, що можуть гідно підготуватися до футбольного свята. Проте, щоб світова спільнота оцінила нашу підготовку, необхідно, як мінімум, надати європейським фанатам можливість доїхати до України. Але, хоча до чемпіонату залишилося менш як три місяці, поки що багато транспортних питань залишаються нерозв’язаними. Тижневик “Коментарі” вирішив проаналізувати як футбольні фанати добиратимуться до України і чи принесе це якісь вигоди українським компаніям. Деталі у статті “Хто відвезе Європу на Євро-2012”.

Тепла погода ставить крапку в нинішньому сезоні на ринку овочевої продукції - фермери почали розпродаж урожаю, який псується. Іншими слова, триває повна утилізація. Відтак, ціни і на без того недорогу продукцію обвалились ще на 10%. Тему детальніше виклали на сторінках видання “Економические известия” у роботі “Овощная утилизация”.

Звичайні акцизні марки, які наклеюють на пляшки зі спиртним, можуть замінити на електронні. Так податкова хоче боротись з тіньовим ринком. За словами виробників, після введення електронної акцизної марки спиртні напої подорожчають більш як вдвічі, а деякі види продукції взагалі зникнуть з прилавків. Про "тверезе рішення" влади більше дізнавайтесь зі шпальт видання “Известия”. Детальніше – у матеріалі “Трезвое решение”.