Раніше, коли ми ходили з друзями по магазинах, взуття на прилавках було дуже дороге, одноманітне, типове і не викликало особливого інтересу. Ціни звичайно зашкалювали, ми дивувалися чому немає конкурентоспроможних компаній, які могли б вийти на ринок. Ми почали виходити на прямі поставки з Китаю, почали возити брендове взуття і ось вже три роки займаємося цим бізнесом, - розповідає Станіслав Грищенко, власник інтернет-магазину Im-Polli.

Сайт Станіслава був створений на торговому майданчику Prom.ua. Аби розширити свою клієнтську базу та збільшити продажі, підприємець вирішив скористатися платним пакетом послуг. У результаті кількість замовлень значно зросла. Сьогодні це 15 заявок в день, 10 з яких надходять саме через торговий майданчик Prom.ua.

У нас збільшилася кількість замовлень приблизно в 2-3 рази. Кількість відвідувачів збільшилася, дзвінків також. Ми отримали платний, гарний, яскравий дизайн який привертав увагу наших клієнтів, - відзначив Станіслав Грищенко.

Команда інтернет-магазину Станіслава постійно працює над удосконаленням сайту. В цьому їм допомагають фахівці торговельного майданчику Prom.ua. Тож усім, хто хоче збільшити свою клієнтську базу та продажі, або тільки планує розпочати власний бізнес в інтернеті, Станіслав радить робити це саме зараз. Адже повноцінний інтернет-магазин можна за півгодини зробити самотужки, наприклад, на торговельному майданчику в інтернеті.