Саме тому, попри більший запас конячок, новий хетч вже не такий псих, як його попередник.

Під капотом цієї Astra - дволітровий бензиновий турбодвигун. Він розвиває на 40 конячок більше, ніж у старій моделі. Тобто, 280 сил.

До "сотні" такий агрегат розганяє авто за 6 с! Максималка обмежена на стандартних 250 км/год.

А приборкати весь цей табун має ходова частина від тридверки GTC. Щоправда, її добряче доопрацювали і встановили елементи підвіски HiPerStrut від зарядженої Insignia OPC.

Тож Astra, насамперед, оснастили спеціально розробленим диференціалом підвищеного тертя, а також адаптивними амортизаторами FlexRide. Кнопками Sport і OPC в салоні можна зробити їх жорсткішими, а рульове управління гострішим. Звісно, на авто встановили гальма Brembo.

Опційно хетч можна оснастити оригінальним двоярусним антикрилом. Щоправда, воно зменшує підйомну силу не більше, ніж стандартний спойлер. Тож це справа смаку та грошей.

Всередині опелівці встановили кермо OPC із пласким низом, зробили апгрейд панелі приладів та поставили пару легких спортивних крісел.

Базову Astra OPC обладнають адаптивним ксеноновим світлом, навігацією та 19-дюймовими фірмовими дисками. Загорілись? Ціни стартують з €34 250. Стільки ж, до слова, коштує 255-сильний VW Golf R.

РОЗМІРИ І МАСА
довжина 4 466 мм
ширина 1 840 мм
колісна база 2 695 мм
маса ~1 400 кг

ДВИГУН
бензиновий 2.0 Turbo
280 к.с., 400 Н•м

ТРАНСМІСІЯ
6МКПП
передній привід

ДИНАМІКА
розгін 0-100 км/год. 6 с.
макс.швидкість 250 км/год.

ЦІНА
від €34 250.