Циліндри в ньому розташовані горизонтально під кутом 180 градусів, а поршні рухаються назустріч одне одному. Це дуже нагадує прямі рухи боксера.

Мотори за такою схемою конструюють лише кілька виробників у світі, і Subaru - один з них. Японська фірма встановлює горизонтально-опозитні агрегати під промовистою назвою Boxer вже майже 50 років.

Чому ж компанія настільки віддана непростим і дорогим у виробництві двигунам?

Причин - кілька, і першою з них є невеликі розміри агрегату. Крім компактності, під капотом така схема забезпечує і нижчий центр тяжіння, ніж у двигунах рядного чи V-подібного компонування. Це, своєю чергою, покращує керованість та стійкість автомобіля у поворотах.

Опозитне розташування циліндрів також забезпечує низький рівень шуму та вібрацій, а ще дозволяє значно збільшити ресурс двигуна. Оскільки поршні рухаються в горизонтальній площині, колінчатий вал не зазнає критичних навантажень навіть при високих обертах.

Сьогодні компанія Subaru має широку лінійку опозитних двигунів - як бензинових, так і дизельних.

Серед останніх розробок - дволітровий бензиновий агрегат з турбонаддувом та системою прямого впорскування DIT. Його, зокрема, встановлюють на Forester останньої генерації.

Цей агрегат поєднує потужні технічні характеристики з порівняно низьким розходом пального. Він розвиває 240 кінських сил, а максимальні 350 ньютон-метрів доступні вже з 2 400 обертів на хвилину.

Іншими словами, мотор має чудову тягу "на низах" і хороший відклик на педаль акселератора.

Однак його реакцію можна зробити ще гострішою, обравши режим Sport або навіть Sport Sharp за допомогою системи Subaru Intelligent Drive. Ці налаштування розкривають увесь потенціал двигуна для максимально динамічної їзди.

А от режим Intelligent більше підходить для плавного пересування. Він також дозволяє досягти мінімальних показників витрат пального. Попри чималу потужність двигуна і масу в понад 1600 кілограмів, "турбо-Форестер" в середньому може споживати лише 8,5 літрів бензину на 100 кілометрів.

У парі з дволітровим турбодвигуном працює новітня безступінчата трансмісія Lineartronic.

Вона також сприяє зменшенню розходу пального, однак, що важливіше, вона розрахована на серйозні навантаження. Тож спокійно "переварює" високий обертовий момент турбомотора.

Варіатор Lineartronic має ручний режим роботи, в якому імітує 8 передач. Перемикати їх можна за допомогою підкермових пелюсток, що надає керуванню автомобілем гостроти та спортивного азарту.

Загалом, такий тандем забезпечує "Форестеру" прекрасну динаміку. З нуля до сотні кросовер розганяється за 7,5 секунд, а максимальна швидкість становить 221 кілометр на годину.