Про це інформує російська агенція "Інтерфакс" з посиланням на власне джерело.

Під час попереднього розслідування встановлено, що командир Boeing 737-800, імовірно, усвідомлював і адекватно оцінював ситуацію, а також знав, у якій позиції щодо землі перебуває повітряне судно. Крім того, упродовж 12 секунд утримував кнюпель, через що стабілізатор розташувався у режимі піку,
– йдеться у повідомленні.

Також співрозмовник агентства зазначив: записи "чорної скриньки" свідчать про те, що пілот не відповідав на питання напарника щодо доцільності своїх дій.

Читайте також: Причиною катастрофи у Ростові міг стати конфлікт між пілотами

Щоправда, інтонації командира були спокійними, "нервозність в його голосі не спостерігалась".

Крім того зазначається, що як інші версії авіакатастрофи розглядаються помилка пілотування в складних метеоумовах, підвищена втомлюваність командира повітряного судна та несправність керма висоти.

До слова, джерело іншої агенції ТАСС повідомило, що Міждержавний авіаційний комітет не має інформації про те, що командир екіпажу діяв надумано.

Читайте також: Російські журналісти вразили цинізмом щодо авіакатастрофи в Ростові

Нагадаэмо, 19 березня поблизу російського Ростову-на-Дону розбився пасажирський літак Boeing-737, на борту якого перебували 62 людини. Не вижив ніхто. Серед загиблих були 8 українців.

За інформацією Міждержавного авіаційного комітету, причиною "енергійного зниження" літака стали одночасні віддача штурвала "від себе" та відхилення стабілізатора на пікірування.