Про це заявила голова Державної регуляторної служби (ДРС) Ксенія Ляпіна.

"Оскільки раніше лунали пропозиції про те, що треба підвищити тариф на 15-16%, але окремими частинами протягом року, то тепер, якщо ми вже підняли на 15%, далі підвищувати не має сенсу економічно", – заявила голова ДРС.

Питання тарифів є актуальним для промисловців, у яких немає альтернативи залізничним перевезенням. Спільно з урядом вони планують підписати меморандум, в якому запропонують уряду посилити контроль за формуванням залізничних тарифів на вантажні перевезення (у 2014-2016 роках вони вже підвищилися майже на 70%, – ред.)

"Підписантами цього меморандуму наша Федерація бачить Кабінет міністрів: або це може бути особисто прем'єр-міністр, або ті державні службовці, яких він визначить", – зазначає голова Федерації Металургів України Сергій Біленький.

Також наразі йдеться про необхідність впровадження механізму регулювання цін на перевезення залізницею, щоб вони не ставали несподіванкою для бізнесу і мали під собою об'єктивне обґрунтування. В "Укрзалізниці" доцільність такої ідеї підтверджують.

"Дуже правильно, для нас необхідно так само, як і для бізнесу, розуміти, яким буде залізничний тариф. Для нас це дохідна частина протягом декількох років, а не одного місяця", – заявив в. о. голови "Укрзалізниці" Євген Кравцов.