Volkswagen Golf R

Три сотні кінських сил? Так, перед вами - найшвидший Golf за всю історію!

Прокачаний Golf отримав турбоагрегат об'ємом усього 2.0 л. З якого, тим не менше, вичавили 300 конячок і 380 Н·м!

Цей табун перебігає через 7-ступінчатий робот DSG до новітньої системи повного приводу на базі муфти Haldex п'ятого покоління.

Усе це разом із невеликою масою автомобіля - всього 1200 кг - забезпечує блискавичну динаміку. До сотні новий Golf R розганяється за 4,9 с (5,3 с з "механікою")! Максималка обмежена електронікою на позначці 250 км/год.

Крім того, хот-хетч отримав повний арсенал систем, якими обладнують справжні спортивні автомобілі. Зокрема, електронну імітацію блокування диференціалу, амортизатори з чотирма режимами роботи, систему стабілізації зі спортивним режимом тощо.

Цікаво, що новий суперзаряджений Golf R буде майже на 10 тисяч євро дешевшим від старої моделі. У Європі за нього проситимуть від 38 тисяч євро.

Volkswagen e-Golf

Ця модифікація на тлі попередньої є справжньою черепахою...

115 електричних конячок і 270 Н·м вистачає, щоб розігнатися до "сотні" за 10,4 с, і досягти лише 140 км/год.

Але в електромобілях динаміка - далеко не основне. Якщо це, звісно, не яка-небудь Tesla Roadster.

Значно важливіше ось що. Ємкості батареї "електричного Гольфа" має вистачити на 190 км. Погодьтесь, мало хто проїжджає з дому до роботи і назад - більше.

Однак, якщо раптом цього виявиться не достатньо, можна збільшити запас ходу, увімкнувши один з двох еко-режимів (Eco або Range). Електроніка обмежить віддачу двигуна, зменшить максимальну швидкість і навіть відключить кондиціонер.

Зарядити ж батарею можна від побутової розетки за 5-7 годин.