• укр
  • рус
Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Пілот Airbus А320 спеціально тренувався, щоб розбити літак

Андреас Любіц
Андреас Любіц / bbc.co.uk

Французькі слідчі запевняють, що другий пілот літака Germanwings, який розбився в Альпах, Андреас Любіц відпрацьовував різке зниження лайнера під час попереднього рейсу.

Про це повідомляє BBC.

Згідно з повідомленням, спеціалісти, які розслідують катастрофу 24 березня, з'ясували, що в день катастрофи під час польоту з Дюссельдорфа в Барселону Любіц кілька разів відпрацьовував різке зниження літака, не запитавши на це дозволу.

У доповіді французьких слідчих наголошується, що для цього маневру не було жодних підстав.

24 березня літак компанії Germanwings здійснював рейс спочатку з Дюссельдорфа в Барселону, а потім - назад.

Читайте також: Завершився пошук жертв катастрофи Airbus A320

Під час польоту з Барселони в Дюссельдорф літак впав.

У результаті аварії загинули всі 150 осіб, які знаходилися на борту, а також шість членів екіпажу.

На думку слідчих, другий пілот літака 27-річний Андреас Любіц замкнув двері кабіни пілотів зсередини, коли капітан ненадовго відійшов у туалет.

Потім пан Любіц почав самостійно знижувати літак, не реагуючи на крики ззовні з проханням відкрити двері, поки авіалайнер не врізався в гору.

У ході розслідування з'ясувалося, що пілот у минулому страждав від важкої депресії. За кілька днів до аварії він шукав в інтернеті інформацію про способи самогубства.

В його будинку виявили розірвані лікарняні, які свідчили про те, що Любіц не повинен був в день катастрофи виходити на роботу за станом здоров'я.

Читайте також: Фахівці розшифрували записи другої "чорної скриньки" A320

Кінцеві висновки комісії про причини катастрофи літака французьке агентство з розслідування катастроф BEA має оприлюднити через рік.

Якщо Андреас Любіц відпрацьовував різке зниження літака під час рейсу з Дюссельдорфа, то неминуче виникає питання: чому ніхто не помітив цього і не відсторонив його від наступного польоту.

У проміжному звіті BEA є відповідь на це питання: поки перший пілот був відсутній в кабіні під час ранкового польоту в Барселону, Любіц не менше п'яти разів змінював налаштування автопілота на зниження приблизно на 30 метрів, а потім повертав літак на потрібну висоту. Коли капітан повертався в кабіну, пан Любіц відновлював потрібну для польоту висоту.

Якби літак не зазнав аварії під час наступного рейсу, то на цю обставину ніхто б не звернув увагу.

Як відомо, 24 березня в Альпах у Франції розбився пасажирський літак Airbus A320, на борту якого перебувало 150 людей. За даними МЗС, українців немає серед жертв авіакатастрофи у Франції.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук