Цей показник зменшився на 38% у порівнянні з торішнім, коли збиток склав 8,7 млн. доларів. Згідно з фінансовими підсумками компанії за звітний період, дохід зменшився приблизно на 10%.

Збитки Playboy пояснюються, головним чином, стагнацією показників у сегменті друкарського і цифрового контенту. Так, доходи підрозділу Print/Digital в II кварталі знизилися в річному численні на 26% — до 20,9 млн. доларів, тоді як рік тому — 28,3 млн. доларів.

Незважаючи на відносне поліпшення фінансових показників, Playboy Enterprises не виправдала очікувань Уолл-стріт. Чистий збиток за акцію компанії за квітень— червень 2010 року склав 16 центів при консенсус-прогнозі аналітиків на рівні 0,15 центів. Експерти очікували і кращого показника і по доходам — 58 млн. доларів.