Розуміючи, що ніхто нікуди не дінеться і так чи інакше усі змушені споглядати ненависні обличчя політиків і тих, хто тільки робить перші кроки на шляху до влади, українці почали "лікувати" себе сміхом.

Чи не найпершим під руку потрапив кандидат на посаду міського голови Львова Ігор Васюник. Окрім чудової історії про цього кандидата, його виборчий салоган "Є два Львова. Один для туристів, інший для нас" породив у мережі безліч фотожаб.

(У Львові є два райони: Рясне-1 і Рясне-2)

(Теж саме стосується ЦУМів)

Одеські кандидати у депутати вражають не так слоганами чи обіцянками, як якістю свого зображення на фото.

У Києві завжди проблеми із міським головою. Чи то у міських голів і кандидатів на цю посаду проблеми з головою?

Інколи краще кілька разів подумати, можливо звільнити менеджерів і піарщиків, а потім друкувати білборди.

Дніпропетровський журналіст В’ячеслав Поїздник створив цілу серію пародій на українські партії. У підписах до картинок журналіст написав, що це така розвага – створювати різні партії і вигадувати їм салогани. Але в кожному його білборді розпізнається якась конкретна політсила, яка йде на вибори 25 жовтня.

Захоплення у соцмережах здобули слогани від героїв "Гри престолів". І їм українські виборці повірили б значно швидше, ніж тим, серед кого насправді доведеться обирати.

Креативні виборці дописують правду просто на агітації.

Читайте також: Як агітують політики: найсмішніші екземпляри