Як це не дивно, але і в Європі, і в Росії вже є великі банки, що взагалі не мають відділень. Доступ до усіх рахунків клієнт отримує виключно зі свого мобільного пристрою чи домашнього комп’ютера.

Статистика не потрібна для того, щоб констатувати: лише поодинокі банки в Україні беруться впроваджувати цю концепцію. Причина? Чи-то через архаїчне ставлення до банківських операцій і розуміння клієнта? А, може, через додаткову необхідність забезпечити безпеку операцій клієнтів та самих процесів банку чи страх перед винахідливими шахраями.

Але найголовніше, звісно, цікавитися власними фінансами та самому прагнути їх захистити. У Union Standard Bank вважають, що за концепцією банк 3.0, що відповідатиме усім вимогам та потребам клієнта, - майбутнє. І до того ж невідворотне.,