Попит на Pebble після презентації Apple Watch 9 березня збільшився на 170%, повідомляє ресурс TechCrunch.

Темпи поступання на Kickstarter ресурсів для Pebble Time суттєво росли після презентації Spring Forward погодинно. Так, до релізу Apple Watch середня сума грошей, що надходили, становила $6000 в годину, в день анонсу вона виросла до $10000. У післядень презентації "яблучного" годинника Pebble Time збирали вже $16000 в годину.

"Коли найбільша в світі компанія виходить на ваш ринок, це свого роду визнання, про яке можна тільки мріяти", - прокоментував попит на пристрій співзасновник Pebble Ерік Міджіковскі.

Пов'язана така увага з ростом попиту на "розумні" годинники в цілому, адже поява Apple на цьому ринку робить пристрої цікавішими для користувачів.