Напис на футболці: "Я дуже хороша, щоб робити домашнє завдання, нехай краще мій брат зробить його за мене", в описі виробників свідчив, що "як можна знайти час для домашніх уроків, коли вийшов новий альбом Джастіна Бібера?"

Очевидно, що напис на футболці був жартом. Але користувачі соціальних мереж гумору не зрозуміли. Вони засипали офіційну сторінку бренду обуреними повідомленнями, в яких звинувачували бренд в пропаганді дурного.

"Давайте скажемо їм, що неможливо бути милою і розумною. Давайте скажемо їм, що їм необхідний хлопець для того, щоб робити їх домашню роботу за них. А бути розумною — це для лузерів. Тим більше, хто хоче отримувати гарну освіту, коли можна просто слухати Бібера?", — пише один з обурених борців за жіночий мозок

У свою чергу, компанія вирішила не сперечатися і вибачилась, запевнивши, що приймуть всі заходи аби гарантувати підтримку того рівня товарів, якого прагнуть.