Про це в коментарі 24tv.ua розповів колишній заступник генерального директора держконцерну "Укроборонпром" Максим Глущенко.

За його словами, ця угода — яскравий приклад корупційних схем.

Контракт був укладений через Промоборонекспорт на продаж в Словаччину за заниженою ціною, тільки законсервований фюзеляж. Я цей контракт прекрасно пам'ятаю, оскільки зупинив його. Всі договори, де фігурувала підозріло низька ціна, відразу потрапляли в моє поле зору, оскільки я був принципово проти продажу за безцінь військової техніки за кордон,
— розповів Глущенко.

Він також додав, якщо Україні і варто в теперішній ситуації продавати вертольоти, то з ремонтом і модернізацією в Україні, щоб завантажити заводи і отримувати додатковий прибуток.

"Наприклад, той же Мі-24 після капітального ремонту коштує від 4,5 млн доларів, а продати його хотіли за 310 тисяч", — заявив Глущенко.

Як зазначив колишній заступник гендиректора "Укроборонпрому", незважаючи на саботаж і тиск, йому вдалося не випустити машини за кордон. Відвантаження вдалося заблокувати, і вертольоти залишилися в Україні.

Дуже шкода, якщо жадібність чиновників дозволила провернути цю схему зараз, вже під час бойових дій. Тим більше що Мі-24 — військовий вертоліт і продати його, минаючи процедуру державного контролю, неможливо. Так, що не вірю, що машини продані, тим більше враховуючи те, що президент Порошенко реально посилив контроль за військовим експортом,
— пояснив він.

Глущенко допускає, що вертольоти можуть досі перебувати в Україні, щоб дочекатися зручного моменту для поставки покупцям.

"Є інформація, що один припадає пилом в Калинівці, а другий — на заводі «Авіакон». Так що у цій історії, можливо, буде продовження", — резюмував він.

До слова, слідчі управління військової прокуратури в зоні АТО завершили розслідування аварії за участю українських військових у Костянтинівці 16 березня.