Ралійне авто

Це - ралійне авто, по суті - звичайна машина. Чи ні? Дійсно ні. Це як Кларк Кент, а за кілька секунд бац - і супермен! Варто лише повернути ключ запалювання.

Транспорт, який ви можете придбати у місцевого дилера, звісно, подібний на ралійне авто. Але це дуже далекі родичі. Єдине, що тут залишилося від звичайного авто, - фари.

Турбокомпресор, потужні гальма, кермо - все для швидкості, максимального комфорту та бездоганного керування. Все це допомагає здолати складну трасу. І це - без жодних інцидентів.

Баштовий годинник

Ласкаво просимо на площу Марієнплац у Мюнхені. Тут стоїть потужний магніт для туристів - башта з годинником та глокеншпілем.

Механізм годинника займає 8 з 11 поверхів цієї башти. Серед них - різні фігурки, величезний музичний автомат, зал з механізмами та сім тонн дзвонів. Сто років мелодійного дзвону та тікання годинника...

Шлюз

Це - камерний шлюз Пітерборо. Від нього - півтори години їзди до канадського Торонто. Це головний опорний пункт каналу Трент Северн, який в довжину простягся на 386 кілометрів, по ньому рухаються кораблі, що курсують між Великими Озерами.

Побудований у 1904-му році, він з легкістю піднімає 15 сотень тонн води. Це як 1300 пасажирських авто. При чому робиться це все усього за 90 секунд. І для цього не потрібно жодного вату електрики. Це найбільший гідравлічний шлюз у всьому світі.

Офсетний друкарський станок

У редакціях найвідоміших щоденних газет Лондона, Нью-Йорка чи Парижа є лише кілька годин, щоб надрукувати кілька мільйонів примірників і відправити все це у кіоски. Звісно що, вони б не могли цього зробити без рулонного офсетного друкарського станка. Ця машина друкує без збоїв усе - від першої до останньої сторінки.

Його називають рулонним через конфігурацію подачі паперу. Для газетних редакцій це найкращий і найдешевший спосіб надрукувати великий наклад. 11 кілометрів паперу усього за 40 хвилин без зупинки пролітають через валики. Швидкість - 9 сторінок в секунду. Секрет - у спеціальних валиках.

Що ж, поглянемо, як це все працює.