Фотографії та історію журналістки були опубліковані на Birdinflight.

Івлєва пише, що вибрати були неможливо між батьківщиною та життям, рабством та загибеллю близької людини. Злочинні ті, хто штовхає людей на цей вибір, - вважає вона.

"Жінки, якимись лопатками, як в блокаду, колупали мерзлу землю, щоб діставати з неї каміння, барикади з мішків, набитих снігом, кострища, палиці, середньовіччя, триметровий плакат "Бачу справи твої, людино" з божевільними очима Спаса, "Беркут" з виставленими вперед автоматами, схожі на лицарів санітари з червоними хрестами, намальованими на білих саморобних щитах. І знову, і знову фігурки, які вперто рухаються вперед, аби витягнути поранених з-під вогню, завивання швидких, чийсь голос у гучномовець: "Кияни, кияни, вулиця Бориславська, 3, приймають кров для поранених"; гіркий запах гуми, засунуті в пляшки і банки з "коктейлем Молотова", таємничі снайпери, прострелені металеві щити з іржавого заліза з плямами крові, дівчинка-волонтер, поранена в шию, сіре обличчя "Беркута", кров, що хльостає, чорні закопчені особи, покришки, вогонь, хаос, хаос, хаос", — пише фотограф.

Аж ось раптово з хаосу – народження нації.

Дивіться також: Вражаючий фотопроект про людей, які творили Революцію гідності