Їхні раритетні екіпажі поїдуть автопробігом півтисячі кілометрів до Одеси. Власники колекційних машин говорять: завдання для них не таке вже й складне. Адже частина цих авто успішно доїхала своїм ходом до Запоріжжя з Москви.

“Чудово витримують двигуни. У двигунів великий запас міцності, великі радіатори. На невеликій швидкості все витримується. Тут інша проблема: проблема в бензині. Тобто їм потрібен низькооктановий бензин типу 66-го, 56-го, з цим проблема. Приходиться 80-й лити”, - каже організатор автопробігу Дмитро Позняк.

Найбільшу цікавість викликають величезні американські лімузини 60-х років. "Каділлаки", "Шевроле", "Бьюіки" виглядають розкішно. Та у 70-х мода на ці авто минула - у США розпочалася паливна криза. А ось радянські "Волги", "Москвичі" та "Запорожці" були зроблені без претензій на розкіш. І у декого їздять донині. Колекціонери кажуть: відреставрувати іржаве авто - це творчий процес, в ході якого може спалахнути справжня любов.

“Любов до старовинних авто: ну,щоб не ображати жінок, ні в якому разі – але, це напевно щось схоже. Любити старовинні авто – це не просто якесь хобі. Це вже щось вище, ближче до людського. Тому що до кожного авто власник, механіки відносяться як до своїх дітей”, - каже механік автопробігу Дмитро Ковальов.

Вже у середу ретроколона рушить на південь, аби автопробігом людей потішити та себе показати.