Проте планів з реорганізації Служби керівники "Київпастрансу" й досі ні кому не представили.

Витрати на ремонт у рази менший, ніж на купівлю нового транспорту, який за 3-4 роки все одно доведеться ремонтувати. А депутати Київради дивуються, чому все більше переваг віддають приватникам, а не розвиткові комунального транспорту.

Приблизно 85% перевезень забезпечується приватниками. Це означає, що ці гроші не йдуть у бюджет міста. І окреме питання, як ті ліцензії продаються, кому які маршрути роздаються. Тобто це просякнута корупційними схемами вся транспортна історія міста Києва,
— сказав голова депутатської фракції "Об’єднання "Самопоміч" у Київраді Сергій Гусовський.

З цього приводу юридична служба "Об"єднання Самопоміч" уже готує звернення та запити до відповідних департаментів та міського голови Києва.