На думку "реношників", новий мінівен - це ідеальний вибір для тих, хто хоче отримати максимально просторий і комфортний автомобіль за невеликі гроші.

Отож, перед нами - чергова інкарнація платформи B0, яка лежить в основі Logan, Duster, новенького Clio та низки "Ніссанів".

Дизайн Lodgy виконали у корпоративному стилі нової лінійки, особливо якщо говорити про передню частину. А загалом п'ятидверка має форми та зовнішність класичного мінівена: спокійна, без різких ліній та кутів, як і годиться сімейному автомобілю.

Авто на вигляд значно масивніше, ніж воно є насправді. За габаритами - це звичайна модель гольф-класу. Однак, як ззовні, так і в салоні, у це складно повірити.

7 повноцінних місць. І на другому, і на третьому ряді зручно буде не лише дітям. За словами французів, Lodgy має найбільший в класі показник простору для колін на "гальорці". І дійсно - тут спокійно зможуть розміститися двоє високих дорослих.

При цьому залишається ще й місце для багажу. Мінімальний об'єм відсіку - 207 літрів. Склавши задній ряд, можна вивільнити ще 620 корисних літрів. Ну, а якщо прибрати і середній ряд, то мінівен можна перетворити на справжній вантажний фургон.

Що ж до оформлення інтер'єру - тут нічого надзвичайного. Матеріали прості - жодних яскравих дизайнерських рішень. Однак, до збірки питань немає, та й ергономіка на хорошому рівні - всі органи керування та кнопки є під рукою. Єдина претензія - до рульової колонки: її не можна відрегулювати по вильоту. Це, щоправда, частково компенсується вертикальною, автобусною посадкою.

Зате мінівен може похизуватися недоступними опціями, для інших бюджетних автомобілів. Зокрема, повним набором подушок безпеки, системою стабілізації та мультимедійним комплексом зі 7-дюймовим сенсорним екраном, Bluetooth і навігацією.

У гамі двигунів - бензиновий 1,6-літровий агрегат потужністю 80 кінських сил та 1,5-літровий турбодизель, який має на 5 сил більше.

Обидва можуть працювати в парі лише з 5-ступінчастою механікою.

І один, і другий мотор навряд чи підходить для світлофорних перегонів. Та все ж дизельний двигун дозволяє почуватися впевненіше у більшості ситуацій. Динамічне прискорення з ходу - не проблема. Обгін навіть при повному завантаженні - теж без особливих труднощів.

На дозволених швидкостях на трасі легко вкластися у 4,5-5 літрів пального на "сотню". 6 літрів у місті - теж легко досяжний результат.

Приємні враження під час поїздки принесе і традиційна для Renault всеїдна та витривала підвіска. Їй абсолютно все одно, що під знаходиться колесами - асфальт, бруківка, ґрунтовка, ями. Пасажири цього не відчують.

І на завершення - ціна. За базову версію Lodgy просять 164 800 грн, а от за топову - щонайменше 183 800 грн. Це - чимало, однак це все ще найдешевша пропозиція у класі мінівенів. А при однаковій вартості бензинових і дизельних версій, вибір - очевидний.