Таку думку в коментарі сайту "24" висловив голова правління Української асоціації учасників ринку електромобілів Арсеній Абдураїмов.

За його словами, інфраструктура зараз також розвивається швидкими темпами, якщо подивитися на мобільний додаток "plug share", який дозволяє відстежувати всі зарядні станції з типами роз'ємів та потужністю. Є й зарядні точки, де можна підзарядитися змінним струмом, так і суперчарджери, де можна підзарядитися постійним струмом, відзначив Абдураїмов.

Читайте також: Україна – серед лідерів з розвитку електромобілів

Проблема в тому, говорить експерт, що немає єдиних правил користування цієї інфраструктурою. Кожен, хто встановлює зарядну станцію або точку підзарядки електромобіля, сам визначає умови її використання.

"Уже достатньо точок підзарядок. Але незрозуміло як ними користуватися. Сьогодні під'їхав, зарядився, а завтра там щось змінилося, це викликає великий дискомфорт у користувачів електромобілів", – додав Абдураїмов.

Читайте також: Експерт розповів, чому кількість електромобілів в Україні збільшується