Тим не менше, консервативний виробник розкішних автомобілів намагається не відставати від моди. І навіть бути у чомусь першим. Британська компанія представила єдиний у своєму роді електричний лімузин - Rolls-Royce 102EX.

Новинку сконструювали на платформі седана Phantom. Але місце традиційного 6.75-літрового бензинового двигуна V12 (460 к.с., 720 Нм) під капотом зайняв, імовірно, найбільший на сьогодні літієво-іонний акумулятор. Щоб його зарядити від побутової розетки, потрібно 20 год. Батарея живить пару електромоторів, які видають майже 400 конячок і 800 Нм обертового моменту.

Особливу увагу британці приділили інтер'єру автомобіля. Високоякісна м'яка шкіра, натуральне дерево, дуже багато місця як ззаду, так і спереду. Центральна консоль та панель приладів оформлені у класичному стилі. Немає жодних технологічних наворотів, хіба що два крихітні дисплеї бортового комп'ютера.

Електромобіль може проїхати без підзарядки до 200 км. При цьому має непогані динамічні характеристики: "сотня" менш, ніж за 8 с., "максималка" обмежена на позначці 160 км/год.

Rolls-Royce планує зробити свій перший електрокар серійним. Головна мета - отримати відгуки від клієнтів і з'ясувати, наскільки ж потрібні такі автомобілі. Орієнтовна ціна моделі - $1,5 млн. Зацікавились? Починайте заощаджувати вже зараз.