Вітчизняний авторинок перебуває у рецесії. Це підтверджують в одному із найбільших автоцентрів Києва. Директор Максим Турченко зізнається: за півдня – жодного покупця.

За березень 2015 року продаж нових автомобілів склала близько 2400 автомобілів. Це найнижчий показник за останні 12-14 років,
– сказав директор

За його словами, зараз відносно непогано себе почуває ринок вторинних автомобілів. Люди потребують гривні й продають їх по будь-якій вартості.

Але ввозити до України авто, яким більше ніж 5 років, з 2016 року заборонять адже – це екологічна вимога Європи.

Нинішні ціни на нові авто й далі зростатимуть. Окрім курсових стрибків, авторинок душать податки, а точніше — імпортний збір, проти якого виступають у Європейському Союзі.

"Україну змусять скасувати цей імпортний збір. Наскільки це буде швидко – поки що невідомо. Але офіційно цей збір має існувати до 25 лютого 2016 року. Я думаю, вже у цьому році ми його не побачимо", – сказав Голова Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

Він також додав, що в Україну досі ввозять російські авто на пільгових умовах, а європейські – обкладають спеціальним митом.