• укр
  • рус
Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Російські хакери зламали всесвітню антидопінгову базу

Допінг
Допінг / Getty images

Всесвітнє антидопінгове агентство (WADA) звинуватило у зламі антидопінгової бази ADAMS російських хакерів з групи Tsar Team (APT28), яка також відома під назвою Fancy Bear.

Про це мовиться в заяві агентства.

Повідомляється, що хакери зламали антидопінгову базу через створений для МОК аккаунт. Внаслідок цього вони отримали дані спортсменів, у тому числі тих, кому дозволили вживати заборонені медпрепарати в цілях терапії.

Читайте також: Проукраїнські хакери видалили YouTube-канал "ЛНР"

"WADA поінформувало правоохоронні органи, що ці атаки організовані з Росії. Ми хочемо заявити, що ці атаки підривають спроби глобальної антидопінгової системи відновити довіру до Росії", – заявив гендиректор WADA Олівер Нігглі.

Зазначимо, раніше хакери з Fancy Bear оприлюднили дані з системи ADAMS, яка фіксує всі результати допінг-тестів. Згідно з отриманою інформацією, відомі спортсмени зі США, у тому числі сестри Вільямс і гімнастка Симона Байлз, вживали заборонені препарати, на які WADA дало дозвіл.

Нагадаємо, хакери, які діяли за вказівками російської розвідки, провели кібератаки на газету New York Times і ряд інших провідних друкованих ЗМІ США.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук