Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Російські пропагандисти попалися на брехні про безвіз між Україною та ЄС

Пропагандисти Russia Today перекрутили інформацію про безвіз України з ЄС
Пропагандисти Russia Today перекрутили інформацію про безвіз України з ЄС / Фото з вільних мереж

Російський пропагандистський телеканал Russia Today опублікував на своєму сайті статтю про безвізовий режим між Україною та Євросоюзом. Автори матеріалу вдалися до значних маніпуляцій та допустили чимало фактичних помилок.

Пропагандистську публікацію помітила українська громадська організація "Європа без бар’єрів", чий аналітичний звіт і був використаний у статті, повідомляє "Європейська правда".

"Ця стаття – агонія російської пропаганди, яка в питанні безвізового режиму між Україною та ЄС вже вичерпала навіть свої звичні методи брехні та перекручень, і тепер відчайдушно намагається знайти хоч якийсь привід для знецінення важливого зовнішньополітичного досягнення України", – сказала виконавчий директор "Європи без бар’єрів" Ірина Сушко.

Читайте також: Макрон при Путінові обізвав Russia Today і Sputnik "брехливою пропагандою"

Зазначається, що стаття була опублікована 5 червня і названа "Безграмотний безвіз: фонди Сороса попереджають Київ про можливе скасування вільного режиму з ЄС".

Як заявили громадські активісти, текст матеріалу за винятком окремих вирваних з контексту статистичних даних, не має нічого спільного з реальністю, є маніпулятивним і незбалансованим.

У дослідженні чітко вказані імена авторів та єдина організація, відповідальна за його зміст ("Європа без бар’єрів"). "Фонди Сороса", згадані у тексті (RT має на увазі Міжнародний Фонд "Відродження" та Фонд розвитку аналітичних центрів) не є авторами тексту, тож вони й не могли "попереджати", "закликати" тощо.

Окрім того, в кінці статті російських пропагандистів вказані 4 країни Шенгенської зони, а саме Швейцарія, Ісландія, Норвегія, Ліхтенштейн, як такі, які не будуть відкриті для відвідування без віз. Це є грубою помилкою.

Також у викривленому матеріалі вказуються ледь не всі статистичні дані з дослідження, які стосуються відмов у в’їзді, неврегульованих мігрантів ("нелегалів") тощо. Проте там жодного разу не цитуються дані щодо загальної кількості громадян України, які подорожували до ЄС/отримали візи/дозвіл на проживання, які б дозволили читачеві скласти уявлення про малий обсяг відсотка відмов у в’їзді/кількості "нелегалів".

Читайте також: Кремль ТБ вразив черговим "фактом" про Україну

Окрім того, у статті не згадується факт, що абсолютна більшість українських "нелегалів" виявлена на кордоні під час добровільного повернення додому.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук