Про це йдеться у його коментарях російській "Новій газеті".

Щоб якось посилити броню, наші танки намагалися робити максимально маленькими, безжально скорочуючи все, включаючи відсік екіпажу, що у Т-14 "Армата" доведено до крайності, до бронекапсули, в якій екіпаж сидить, як сардини в банці,
— написав він.

За його словами, таке конструкторське рішення призвело до того, що екіпаж тепер не поміщається у башні танку у повні амуніції та з бронежилетами. З цим також, вважає експерт, пов'язаний випадок, коли танк заглох на репетиції параду в Москві.

"З машиною, до речі, все було в порядку — "відмовив" механік-водій, його замінив спеціаліст "Уралвагонзаводу", завів і повів танк. У дико здавленому і незручному внутрішньому просторі наших танків екіпаж швидко втрачає здатність адекватно управляти технікою, що очевидно трапилося на Красній площі", — пише Фельгенгауер.

Експерт також додав, що заяви про "непробивну" лобову броню танка пояснюються тим, що у Росії просто нема відповідних снарядів, які стоять, наприклад, на озброєнні закордонних танків, щоб випробувати справжню міць броні.

Типова російська химера, наворочена, дико дорога і в цілому марна. На зразок «Марусі» для «Формули-1». Основна стратегічна мета майже всіх подібних інновацій - освоєння бюджету,
— підсумував Фельгенгауер.

Нагадаємо, один з танків Т-14 "Армата", які брали участь у репетиції військового параду, зупинився на Красній площі.