Архів
Курси валют
Погода
+12°
+22° +22°
  • завтра
    +22° / +14°
  • п’ятниця
    +22° / +14°
  • субота
    +22° / +14°
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

"Россия 24" поширив неіснуючу заяву Держкомтелерадіо України

Дмитро Кісельов
Дмитро Кісельов / gblor.ru

Рупор кремлівської пропаганди телеканал "Россия 24" цитує вигадану заяву Державного комітету телебачення і радіомовлення України про погрозу влади "саджати незадоволених політикою Києва журналістів".

Про це повідомляє "Телекритика" з посиланням на сайт російського телеканалу.

Кремлівські ЗМІ заявили, що Держкомтелерадіо України закликав місцевих журналістів "суворо дотримуватися інформаційної лінії нинішнього керівництва країни". Зокрема, звинувачувати ініціаторів всіх мітингів, учасники яких не задоволені політикою Києва, і викривати їх у сепаратизмі.

"В іншому випадку Служба безпеки України буде розцінювати дії журналістів як "надання сприяння проросійським сепаратистським силам" з подальшим кримінальним переслідуванням", — йдеться у повідомленні "Россия 24".

В свою чергу, начальник відділу зв'язків з громадськістю та ЗМІ Держкомтелерадіо Світлана Божко підтвердила, що подібну заяву відомство не розповсюджувало.

До слова, сепаратисти, які захопили Донецьку обласну телерадіокомпанію, відключили місцевий 27 канал і почали трансляцію "Россия 24".

Джерело: Телекритика
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
  • facebook
  • vkontakte
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук