Evo добре тримав оборону, але більше йому не доведеться битися наодинці - на підмогу "Три діаманти" підготували модифікацію Sportback Ralliart. Мабуть дизайн - це головна зброя нової моделі, яка може підписати смертельний вирок Subaru. Так, прихильники "Плеяд" за півтора десятиліття вже звикли до не надто виразної зовнішності, і нинішня Impreza для них - ледь не еталон спорткара. Однак, вона має мало шансів вистояти проти агресивного аеродинамічного обвісу Lancer. Що б фани Subaru там не казали.

З технічного боку Lancer Ralliart теж непогано підготували до бою, але перевага вже на боці конкурента. Під капотом Mitsubishi - дволітровий алюмінієвий турбодвигун. Він видає 241 к.с. і розганяє авто до "сотні" за 7 с. Максималка - 230 км/год. Натомість Impreza WRX має на 14 сил більше, долає стандартний спринт на 2 секунди швидше і розганяється до позначки 240.

Зате у Ralliart значно цікавіша повнопривідна трансмісія. Замість "ручки" тут трудиться "робот" з подвійним зчепленням та "перемикалками" на кермі. Важливу роль відіграє активний міжосьовий диференціал, роль якого у Subaru виконує простенька високомуфта.

Іншими словами, Sportback Ralliart складно назвати кращим від Impreza WRX - десь плюс, десь мінус. Ще більше ускладнює вибір ціна - і там, і там вона приблизно становить $50 000. Однак якщо раніше прихильникам Mitsubishi доводилося миритися з безкомпромісним характером Evo та його не менш вражаючою ціною, то тепер вони отримали трохи дешевший та більш цивілізований агрегат.