Це на 100% електричний автомобіль без двигуна внутрішнього згорання. Передню вісь у ньому обертає електромотор з максимальною потужністю 90 к.с. У звичайних умовах агрегат видає 68 конячок і дозволяє розігнати авто до 150 км/год. Необхідну енергію силова установка отримує від двох блоків літієво-іонних акумуляторів.

Розробники гордяться своїм дітищем - на одній зарядці п'ятимісний хетчбек може проїхати до 200 кілометрів. Людині, яка живе і працює в одному місті, запасу ходу має вистачити на тиждень. А коли батареї розрядяться, у водія електрокара буде вибір: поповнити енергозапас від побутової розетки за 8 год. або ж витрати на це вдвічі менше часу, використовуючи спеціальну підзарядну станцію на вулиці.

Також власник авто може скористатися системою SmartCharge Communication. Вона дозволяє стежити за підзарядкою автомобіля, встановлювати час початку процесу і швидко оплачувати "заправку" зі звичайного смартфону. Також поки акумулятори заряджаються можна дистанційно прогріти чи охолодити салон за допомогою кліматичної установки.

Електричний A-Class виконали за новітньою модульною структурою, яка дозволяє розташувати батареї під підлогою. Завдяки цьому авто зберегло оригінальний об'єм багажника: 435 л з розкладеними задніми сидіннями і втроє більше зі складеними.

У салоні змін практично немає - звичний ключ запалювання, стандартний селектор коробки передач. Але на панелі приладів, замість тахометра, красується табло, яке показує розхід енергії і стиль водіння.

Отож, технічна частина цілком дозволяє поставити авто на конвеєр, що власне штутгартці і зробили. Компанія невдовзі випустить першу партію у 500 електрокарів. Їх планують продати в лізинг покупцям з Німеччини, Франції і Нідерландів. Залишається лише одна традиційна для таких авто проблема - слаборозвинена мережа підзарядних станцій.