Представлена на минулому Женевському автошоу модель дійсно здивувала. Kia випустила по-справжньому яскраве та цікаве авто. Воно може подобатися, може не подобатися, але байдужим не залишиться ніхто. І за це треба подякувати знаменитому Пітеру Шреєру. Екс-шеф-дизайнер Audi та VW на наших очах успішно створює обличчя корейської марки.

Салон автомобіля - теж у новому фірмовому стилі. Добре імпонує зовнішності. Якісні шкіра та пластик, весь функціонал орієнтований на водія. Елементи та кнопки на консолі розташовані на відстані витягнутої руки, що гарантує зручність при використанні. Важіль коробки передач знаходиться практично на одному рівні з ручним гальмом. Рульова колонка регулюється у двох діапазонах. Мультимедійна система має входи для iPhone та USB, а управляти нею можна прямо з керма.

Попри суперечки стосовно розмірів кросовера, у салоні достатньо місця. Зрозуміло, менше, ніж у Sorento, але тісно не буде. Задній ряд сидінь можна складати як заманеться, а це забезпечує практичність та збільшення об'єму багажника. Автомобіль випускатимуть у кількох комплектаціях, в одній з яких буде, зокрема, панорамний електролюк.

Окрім дизайну, слово Sport у назві повністю виправдовує і технічна частина: кузов став жорсткішим, нову підвіску налаштували для кращої керованості на асфальті. А розкрити ці можливості допоможуть двигуни-новобранці.

Бензинові агрегати представлені двома моторами: 1.6 та 2.0 потужністю 140 і 163 конячки відповідно. Непогано. За дизельну команду також виступають турбопредставники об'ємом 1.6 і 2.0, які видають від 115 до 184 к.с. У парі з усіма цими двигунами працюють 2 нові шестиступінчаті трансмісії - "механіка" і "автомат".

Автомобіль став довшим, ширшим та вищим. Але, якщо плануєте інколи виїжджати на бездоріжжя, то радості буде мало. Кліренс у нового кросовера заради тієї ж керованості зменшили до 17 см. Це ж майже як у легкового авто! Тому нічого дивного, що базові версії Sportage будуть передньопривідними.