Ресторани, наприклад, тепер особливо наголошують на "домашній гостинності".

“В економіки є свої підйоми і свої падіння - те саме відбувається з дизайном. Особливо це стосується гостинності. Тепер ідеться не просто про продукти - важливі люди, які працюють у ресторанах, та ставлення до клієнта”, - каже дизайнер Герман Ценґелліні.

Геть гламур - тепер інтер'єри ресторанів стали скромнішими. Клієнт має відчувати, що не викидає грошей на вітер - навіть якщо рахунок такий самий, як і до кризи. Якість - головне, кажуть дизайнери.

“До кризи, коли все процвітало, ресторани були яскраві, там було багато дорогих тканин та блискучих елементів, великі канделябри. Після кризи важливим стає фактор доброго самопочуття, домашнього затишку. Аби клієнти відчували, що заощаджують, навіть якщо рахунок більший, аніж був у докризові часи. Просто має бути відчуття, що ви не переборщуєте, що ви ніби контролюєте себе”, - каже Герман Ценґелліні.

Найефективніші заклади харчування в посткризові часи - ті, які можуть приносити дохід упродовж цілого дня. Від сніданків до напоїв пізньої ночі - такий спектр послуг найоптимальніший. А вирізнятися з натовпу допоможе новий дизайн.