Там готують законопроект, який врегулює розміщення рекламних носіїв поблизу дорожніх знаків, перехресть, мостів та переходів.

Сергій Будник (заступник начальника Департаменту ДАІ МВС України): “Пропонується, що у населений пунктах відстань до таких рекламоносіїв від тих місць, про які я говорив, складала не менше 50 метрів, а на автомобільних дорогах поза межами міста - 150 метрів. Маючи таке розміщення, ми б могли знизити аварійність, в тому числі і через наявність цієї реклами на автошляхах”.

В Україні не існує офіційної статистики, яка доводила б, що реклама на дорогах якось впливає на збільшення ДТП, кажуть лікарі. Але в тому, що зв'язок між цими речами є, вони не сумніваються.

Тетяна Дюрдічук (медик): “В умовах міста-мільйонника дуже велике інформаційне навантаження. І водію дуже складно. Ми встановили, що проживання і керування автомобілем в великому місті - це вже є додатковий фактор ризику для його здоров'я”.

Рекламісти від відповідальності й не відхрещуються. Щоб упорядкувати рекламу на автомагістралях та вулицях, готові іти на поступки.

Артем Біденко (голова координаційної ради "Асоціації зовнішньої реклами України"): “Я зараз скажу таку крамольну річ в нашій галузі, що справді збільшення зовнішньої реклами веде до збільшення аварійності, що врешті-решт, щити почнуть закривати знаки, світлофори і так далі. Тому Асоціація зовнішньої реклами виступала і виступає за мораторій на встановлення зовнішньої реклами, за інвентаризацію”.

Спроби врегулювати рекламу на дорозі в Україні вже були. Зокрема, торік розробили законопроект про зміни у сфері безпеки дорожнього руху. У ньому була норма, яка забороняла рекламу над проїжджою частиною доріг та вулиць. Але документу даішників "зеленого світла" депутати так і не дали.