Розпочнемо з дизайну. Новинки відрізняються від стандартних "Меґанів" перш за все оригінальним яскравим синім кольором. Зрозуміло, є й інші варіанти забарвлення, однак ця фарба буде головною для "Джі-тішок". Далі - нові бампери у спортивному стилі. Передній отримав більші повітрозабирачі, а задній - новий, пофарбований у колір кузова, дифузор.

Контрастні окантовки вікон та фар, а також окремі нові кузовні елементи - ці зміни не те, щоб кидаються в очі, але надають Megane спортивності. Довершує свіжий стиль нижчий на 12 мм кліренс. Окрім вигляду, таке рішення добре позначається і на керованості. Щоправда про виїзд на ґрунтову дорогу можна забути - цей автомобіль на таке не розрахований. Чи не єдиною помітною відмінністю між комплектаціями GT та GT Line є діаметр легкосплавних колісних дисків - 18 і 17 дюймів відповідно.

Інтер'єр також набув спортивного характеру. Тут з'явилися крісла з розвиненою бічною підтримкою - такі ж як на версії RS, карбоновий декор, шкіряне кермо та нові педалі з металевими накладками. У всьому іншому - це типовий Megane з просторим надто французьким салоном та не дуже якісними матеріалами обробки.

"Джі-тішки" пропонуватимуть лише зі по-спортивному налаштованою підвіскою та дволітровими турбодвигунами. Їх всього два: бензиновий, потужністю 180 конячок, та 160-сильний турбодизель. Обидва агрегати забезпечать чудову динаміку автомобілю та масу задоволення водію. Комплектуватимуть їх п'яти- чи шестиступінчатою "механікою". Що ж до ціни - у Європі за базову версію зарядженого Megane попросять від 26000 євро. Здається, непогано.