Як би там не було, але в представниць обох категорій з'явився прекрасний привід для радості - популярний компакт-кар відвідав косметолога. Відразу обмовимось: фейсліфтинг виконаний за скороченою схемою і має локальний характер. Автомобільчик змінився не надто кардинально, але помітно.

Так, Corsa отримала новий передній бампер з широко усміхненим повітрозабирачем та видозмінену хромовану радіаторну решітку. Витонченішою стала головна оптика, у кутиках якої з'явились лампи "денного світла".

Також зовнішність моделі освіжили трьома новими кольорами: білим, яскраво-зеленим і жовтим. Плюс можна замовити стайлінг-пакет Linea. До нього входять дві чорні або білі смуги, які проходять через весь кузов, а також 17-дюймові диски тих же кольорів.

Попрацювали стилісти і всередині Corsa. По-перше, з'явилось багато нових кольорових варіантів інтер'єру та інші матеріали обробки. По-друге, авто оснастили сенсорним дисплеєм, який тепер інтегрований у високоякісну мультимедійну систему.

Гаму двигунів поповнив новий турбодизель об'ємом 1.3. Завдяки системі “старт-стоп” цей 95-сильний моторчик споживає у місті трохи більше 4 л пального. На жаль, в Україні, скоріш за все, він буде недоступний. Тому обирати доведеться з-поміж вже відомих 1.2- та 1.4-літрових бензинових агрегатів.

Загалом, прихильники Corsa фейсліфтингом будуть задоволені. Зовнішність, як і ціна, кардинально не змінилися, зате з'явились широкі можливості з персоналізації свого авто.