Адже на дерев’яні деталі згубно впливає час, і кожні 4 роки доводиться робити капітальний ремонт.

“З 1904 року всі трамваї будували з дерева. Їхнє обслуговування було дуже дорогим - ремонтувати доводилося кожні 4 роки. Адже на дерев’яні панелі впливали як погода, так і шкідники”, - каже головний інженер Стівен Чан.

Відтак двоповерхові трамваї вирішили кардинальним чином переобладнати. Зараз їх виробляють з алюмінію. В той час, як ремонтники не можуть нахвалитися новими трамваями, поціновувачі старовини у розпачі заламують руки. Вони переконують - на двоповерхових свідків історії приїжджають подивитися з усього світу. А тут така прикра несподіванка.

“Старий трамвай має безсумнівну історичну цінність. Навіть ці сидіння та вікна розповідають нам свою історію”, - вважає шанувальник трамваїв Ерік Лі.

До слова, старі трамваї досить непогано виконують свою роботу - за день вони перевозять 230 тисяч пасажирів. Та і ціна квитка доволі скромна - всього за 26 центів ви зможете проїхати з одного кінця міста до іншого.

Незважаючи на це, на старих двоповерхових трамваях влада міста вже поставила хрест. Скоро їх можна буде побачити лише в якості музейних експонатів або ж екскурсійних засобів для пересування.