Традиційно найбільшу кількість робіт подали агентства з України та Росії. Цілком очікуваною виявилася активність колег з Білорусі, Казахстану, Латвії, Литви та Естонії. Також за фестивальні нагороди будуть боротися агентства з Молдови, Вірменії, Азербайджану, Словенії та Нідерландів.

Організатори відзначають, що у порівнянні зі статистикою минулого року, кількість учасників цьогорічного фестивалю скоротилося на 21,5%, робіт же стало менше всього лише на 12%. Це відображає і ситуацію на ринку реклами, так як через кризу в 2009 році багато клієнтів економили на креативі. Хоча не виключено, що одночасно зросла і вимогливість агентств до якості власної продукції.

У будь-якому випадку, оцінювати рівень майбутньої конкурентної боротьби на 11-му КМФР ще рано, тому що далеко не все визначається кількістю поданих робіт, якість завжди набагато цінніша.

Той факт, що в рекламному змаганні візьмуть участь всі лідери рекламної індустрії України, Росії, Білорусі та Казахстану дає можливість сподіватися на високу конкурентність, що й визначить цінність нагород, відзначають організатори.