Найсильніші екіпажі зібралися у столиці, подолавши перед цим сотні кілометрів попередніх чотирьох етапів в Чернівцях, Львові, Маріуполі та Черкасах. Попереду - гонка у Ялті, яка й визначить переможців.

”Для гонщиків з усієї України - для 43-х екіпажів - передзавершальний етап всеукраїнського ралі, київська дистанція в 118 кілометрів може виявитися вирішальною”, каже журналіст Тетяна Селезньова.

Основні швидкісні ділянки траси пролягли від Боярки до селища Бишів Київської області. Учасники ралі зізнаються, що кожен етап це справжнє задоволення від ризику й швидкості. Підготовка перед гонкою ґрунтовна: автівку доводиться практично розбирати до гвинтиків, а потім складати наново.

”Машина на гонці використовується не на 100, а на 200%, тому там знос йде величезний. Двигун, кий бере участь у змаганнях - боєвий, так би мовити, він проходить тисячу кілометрів, і після тисячі кілометрів знову ремонтують, коробку передач після кожної гонки передивляються, і так з кожними запчастинами”, - каже автогонщик Юрій Кочмар.

Займаються автоспортом в Україні переважно бізнесмени, адже обслуговування влітає в копієчку, - кажуть організатори. Втім, з року в рік кількість охочих відчути екстрім автоперегонів зростає.

“У всіх куточках України ралі. Ми охоплюємо все і останній, завершальний етап буде в Ялті”, - каже організатор авторалі Оксана Александрова.

”Після футболу і підготовки до Євро по суті є візитною карткою України. Це заключний етап Ялта, це етап Чемпіонату Європи... Буде багато нового, будемо відкривати алею переможців”, - каже президент Федерації автоспорту України Євген Червоненко.

Чемпіонат України з авторалі є найпрестижнішим у спортивному календарі автомобілістів. Регламент національного чемпіонату дозволяє змагатися в ньому поза конкурсом автогонщикам і з інших країн, чим сповна користаються спортсмени з Росії та Молдови.