OFT зажадала від блогерів, які розміщують платні рекламні оголошення, вказувати, що це саме реклама, вважаючи, що пости без даних вказівок "вводять в оману". Ця вимога стосуватиметься соціальних мереж і мікроблогів, перш за все Twitter.

Представники управління провели розслідування щодо HandPicket Media, яка працює з мережею блогерів на комерційній основі. OFT наполягає, що в коментарях і постах, що містять рекламу повинно бути чітка вказівка, що вони платні. У заяві OFT йдеться, що інтернет-реклама в мережі без вказівки на оплачений характер є "оманливою".

"Це включає коментарі про послуги і продукти на блогах і мікроблогах, таких як Twitter", - йдеться в заяві.

Знаменитості, такі як Snoop Dogg можуть заробити до 3000 доларів за рекламне повідомлення у своєму Twitter. Але федеральна торговельна комісія у США наполягає на тому, що таке повідомлення повинно містити слово "реклама" чи "оплачено". Така вимога відсутня на даний момент у Великобританії. Зірка реаліті-шоу Кім Кардашьян має понад 5,6 мільйонів читачів на Twitter, ціна рекламного посту може доходити до 10 000 доларів.

"І ціна продовжує зростати. Найбільш ефективні можуть отримувати шестизначну суму на рік, а деякі шестизначну суму на квартал", - вважає виконавчий директор Ad.ly Арні Гулліт-Сінгх.