В опитуванні взяли участь 4199 чоловік. Воно проводилось з 9 по 12 липня на замовлення консалтингової компанії Deloitte. 10% опитаних вважають, що найкраще пам’ятають рекламу з газет. Тільки 2% запам’ятовують рекламні відеоролики в інтернеті.

48% респондентів вважають, що реклама залишатиметься в пам’яті, якщо скоротити рекламні блоки. На думку 17%, потрібно зробити коротшою саму рекламу. 32% відзначили, що все залежить від рекламних кампаній, які повинні бути більш цікавими для запам’ятовування.

YouGov з’ясувала, що телевізійна реклама в основному подобається людям у віці від 18 до 34 років. Респонденти старші 55 років зізналися, що не підпадають під вплив рекламних роликів.