Крім того, на окупованій бойовиками території залишилося 226 тепловозів, 68 електровозів, 49 дизель-секцій і 94 електросекції, які належать "Укрзалізниці".

19 березня в інтерв'ю одному з телеканалів заступник міністра з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб України Георгій Тука повідомив, що загальна кількість вагонів, які використовуються для перевезення вантажів (таких як вугілля, руда та інше) в "Укрзалізниці" складає 46,5 тисяч. З них на неконтрольованої території утримуються 16,5 тисячі.

Утім, 11 березня 2016 року перший заступник голови "державного комітету податків і зборів" І.Яцуненко на засіданні "Ради міністрів ЛНР" прозвітував про хід "націоналізації" майна "Луганської дирекції залізничних перевезень" Донецької залізниці. На тимчасово окупованих територіях Луганської області співробітниками "Державного комітету податків і зборів" самопроголошеної "ЛНР" виявлено і зафіксовано у якості безхазяйного майна 3 400 вагонів, які належать "Луганській дирекції залізничних перевезень" Донецької залізниці.

За інформацією прес-служби ПАТ "Укрзалізниця", загальний парк вантажних вагонів УЗ становить приблизно 104 тисячі одиниць, в тому числі піввагонів – 46 767 одиниці, мінераловозів – 3 189 одиниць, окатишевозів – 2 749.

Примітно, що у пояснювальній записці до консолідованого проекту фінансового плану ПАТ "Українська залізниця" на 2016 рік за підписом в.о. голови правління О.Завгороднього повідомляється, що парк рухомого складу складає: вантажні вагони – 109 596 од., в тому числі: на балансі залізниць – 29 818 од.; на балансі вагонних філій – 79778 од. Із наявного парку вантажних вагонів (109 596 од.), робочий парк складає 69 800 од. вагонів, неробочий – 39 796 од. вагонів. Підлягає списанню – 3 475 од. вагонів, технічному обстеженню – 8257 од. вагонів. Знос вантажних вагонів складає 91,0%.

Виходячи з вищенаведеного, а саме: кількості вантажних вагонів – 109 596 од. та кількості вагонів, що підлягають списанню – 3 475 од., загальний парк вантажних вагонів УЗ має бути у кількості 106 121 одиниці, в той час, як за інформацією прес-служби УЗ станом на березнь 2017 року він складає лише 104 тисячі од. Згідно інформації наведеній у пояснювальній записці за підписом О.Завгороднього, робочий парк складає 69 800 од. станом на 2016 рік. Прес-служба УЗ, станом на березень 2017 року звітує про 46 767 од.

7 грудня 2016 року відбулося засідання Комітету з питань транспорту (голова комітету Я.Дубневич), на якому йшлося про наступне:

Ряд підприємств залізничного транспорту, майно яких розміщено на території АТО, у зв'язку з проведенням на цій території військових дій не змогли в установленому порядку провести інвентаризацію, оцінку майна та передати його до ПАТ "Укрзалізниця" в рамках процесу утворення товариства. Реорганізація підприємств, майно яких розміщено на території АТО, не завершене і до ПАТ "Укрзалізниця" не перейшли усі права та обов'язки таких підприємств. А майно не включено до статутного капіталу ПАТ УЗ.

13 липня 2016 року координатор групи "Інформаційний спротив" (ІС), народний депутат Дмитро Тимчук повідомив, що російські куратори запропонували керівництву "ДНР" і "ЛНР" звернути особливу увагу на відновлення рухомого складу з/д транспорту, наявного в їх розпорядженні. Зокрема, зазначено, що ВАТ "РЗД" займається доставкою озброєння, палива і боєприпасів з Росії в окуповані райони Донбасу, буде скорочувати використання свого рухомого складу з метою "маскування" допомоги РФ терористам.

Вимагаю провести інвентаризацію рухомого складу ПАТ "Укрзалізниця" і за фактом передачі рухомого майна, яке належить державному підприємству "Укрзалізниця" у розпорядження самопроголошених "дирекцій залізничного перевезення" Донецької залізниці, які підпорядковуються уряду терористичних "ЛДНР" і здійснюють свою господарську діяльність на тимчасово окупованих теренах, порушити проти посадових осіб ПАТ "Укрзалізниця" кримінальне провадження згідно діючого українського законодавства.

Читайте також: Хто призначає сепаратистів керівниками української залізниці