Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Середня тривалість поїздки по місту не повинна перевищувати 45 хвилин, — Беспалов

17:01, 25 листопада 2015 22093 Читать новость на русском
Маршрутки
Маршрутки / kiev24.ua

Експерт з питань транспорту, директор "А+С Україна" та радник фракції "Об’єднання "Самопоміч" в Київраді Дмитро Беспалов озвучив основні засади ефективної транспортної політики для Києва.

Своїми думками щодо транспортної системи столиці він поділився у своєму блозі.

"Кожен киянин за день здійснює в середньому 2 поїздки по місту. При цьому 30% користуються індивідуальним транспортом, а 70% — громадським. Проблеми, з якими кияни при цьому стикаються, добре відомі: автомобілісти стоять у "корках" або псують підвіску на поганих дорогах; пасажири наземного транспорту змушені миритися з його непередбачуваністю, повільністю і, у випадках з маршрутками, навіть, небезпечністю. Це дозволяє розставити пріоритети у транспортній політиці", — пише Беспалов.

На думку експерта, для вирішення транспортних проблем Києва необхідна ефективна транспортна політика, яка складається з трьох основних аспектів:

· ефективний менеджмент органів міської виконавчої влади, відповідальних за транспорт, з поділом компетенцій роботи та контролю;

· стратегічні, системні, своєчасні та обґрунтовані транспортні рішення, із залученням кращих світових практик (трафік-менеджмент, транспортне моделювання і т.д.);

· сприяння підготовці кваліфікованих трафік-інженерів, розвиток культури користування транспортною системою міста киянами.

При цьому Беспалов зазначає, що безпека дорожнього руху в місті є обов'язковою умовою кожного з трьох аспектів.

Крім цього, експерт згадує про проблему паркування в Києві. На його думку, "необхідно встановити правила гри, розробивши схему паркувального простору, яка задовольнить базовий попит на цю послугу. Потім продумати гнучку тарифну сітку, а вже тільки після цього включати на повну механізм контролю та покарання порушників. Якщо почати з останнього, можна дискредитувати саму ідеологію платного паркування в місті".

Експерт переконаний, що транспортна система Києва повинна відповідати принципам універсального дизайну, а також європейським тенденціям розвитку: пріоритет рейкового транспорту та розвиток велоінфраструктури.

"Зрештою, тривалість більшості наших поїздок по місту не повинна перевищувати 45 хвилин, як закладено в чинних будівельних нормах (зараз ми витрачаємо в середньому більше 1 години)", — резюмував Беспалов.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук