Своїми думками щодо транспортної системи столиці він поділився у своєму блозі.

"Кожен киянин за день здійснює в середньому 2 поїздки по місту. При цьому 30% користуються індивідуальним транспортом, а 70% — громадським. Проблеми, з якими кияни при цьому стикаються, добре відомі: автомобілісти стоять у "корках" або псують підвіску на поганих дорогах; пасажири наземного транспорту змушені миритися з його непередбачуваністю, повільністю і, у випадках з маршрутками, навіть, небезпечністю. Це дозволяє розставити пріоритети у транспортній політиці", — пише Беспалов.

На думку експерта, для вирішення транспортних проблем Києва необхідна ефективна транспортна політика, яка складається з трьох основних аспектів:

· ефективний менеджмент органів міської виконавчої влади, відповідальних за транспорт, з поділом компетенцій роботи та контролю;

· стратегічні, системні, своєчасні та обґрунтовані транспортні рішення, із залученням кращих світових практик (трафік-менеджмент, транспортне моделювання і т.д.);

· сприяння підготовці кваліфікованих трафік-інженерів, розвиток культури користування транспортною системою міста киянами.

При цьому Беспалов зазначає, що безпека дорожнього руху в місті є обов'язковою умовою кожного з трьох аспектів.

Крім цього, експерт згадує про проблему паркування в Києві. На його думку, "необхідно встановити правила гри, розробивши схему паркувального простору, яка задовольнить базовий попит на цю послугу. Потім продумати гнучку тарифну сітку, а вже тільки після цього включати на повну механізм контролю та покарання порушників. Якщо почати з останнього, можна дискредитувати саму ідеологію платного паркування в місті".

Експерт переконаний, що транспортна система Києва повинна відповідати принципам універсального дизайну, а також європейським тенденціям розвитку: пріоритет рейкового транспорту та розвиток велоінфраструктури.

"Зрештою, тривалість більшості наших поїздок по місту не повинна перевищувати 45 хвилин, як закладено в чинних будівельних нормах (зараз ми витрачаємо в середньому більше 1 години)", — резюмував Беспалов.