• укр
  • рус
Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
vkontakte @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Дивись онлайн онлайн
укр
Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Севастополь: пілоти тренують навички і вдень, і вночі

Для можливості перегляду онлайну потрібно встановити Adobe Flash

Планові польоти у Севастопольській бригаді тактичної авіації - відбуваються у дві зміни денну та нічну.

У кожного льотчика своє завдання у небі - відпрацювання атак, простий пілотаж на малий висоті, перехоплення цілі в повітрі. Ці завдання виконують на швидкості майже тисяча кілометрів на годину. У бригаді, що понад півстоліття базується під Севастополем, кілька десятків винищувачів Міг-29.

Підготовка техніки до польоту - запорука успіху. Борис Паліцин інженер з 24 річним стажем. Через його руки пройшли три типи бойової техніки - Су-15, Су-27 та Міг-29. Каже, саме техніки відкривають для льотчика двері до неба. Залізних птахів знає як абетку.

“Основні органи керування винищувача Міг-29 – “РУС” – ручка управління літаком – штурвал. Якщо подивитися нижче “РУД” – ручка управління двигунами, яка має декілька рівнів упорів – упор№160, стоп, малий газ, максимальний, мінімальний та повний форсаж”, - каже начальник авіаційно-інженерної служби Борис Паліцин.

Кожен свій крок у небі льотчики відпрацьовують спочатку на землі. На спеціальному тренувальному майданчику розграфлені місця зльоту та посадки, а також повітряні маршрути. Перед зміною пілот разом з командиром узгоджують курс, параметри, режими польоту та намагаються передбачити будь-які позаштатні ситуації.

Після ретельного огляду, коли літак вже готовий вирулити на злітну смугу, технік та механік непомітно торкаються його крила - це головна традиція авіації. Таким чином льотчика наче благословляють перед польотом.

Через дефіцит пального польоти організовують таким чином, щоб тренуватися мали змогу усі: досвідчені льотчики не втрачали навичок, а молоді пілоти - напрацьовували необхідний досвід. Анатолій Николайчук за 6 років "налітав" на старшого льотчика. На винищувачах Міг-29 провів у небі майже 30 годин. Літав як в день так й в ночі.

“Набагато складніше виконувати бойове завдання, так як пошук та виявлення цілі погіршується, тому що видимість погана під час польотів вночі. При заході на посадку і на посадці також є свої складнощі”, - каже старший льотчик Анатолій Николайчук.

Три екіпажі Міг-29 готуються до участі у військовому параді на честь 20-ї річниці Незалежності. А у вересні Севастопольська бригада тактичної авіації святкуватиме ювілей - 70 річчя з дня заснування.

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter

powered by lun.ua
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО 24 Радіо 24
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2015, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук