“На залізничному вокзалі щодня буває 200 - 250 тисяч людей. Їх тіла, як відомо, виробляють тепло, яке раніше просто безслідно зникало. Зараз наша система поглинає його і ділиться ним з сусідніми офісами”, - каже менеджер залізниці Клос Йохансон.

На повну потужність нова установка запрацює у листопаді цього року. За словами інженерів, усі сусідні будівлі вона обігріватиме як мінімум на чверть. Решта тепла - надходитиме зі звичних джерел.

Вперше ідея про акумулювання енергії з’явилася у 2007 році. Розробки почалися у 2008 році. Але все закумульоване тепло залишалося в одній і тій самій будівлі. Дотепер його не могли використати інші споруди.

“Різні будинки потребують різну кількість теплоенергії. Якщо у нас її забагато - чому б не поділитися нею. Лише якщо наші будинки взаємодіятимуть між собою, ми станемо енергоефективним суспільством”, - каже менеджер залізниці Клос Йохансон.

Ціну свого винаходу залізничники тримають у таємниці. Відомо лишень, що установка повністю окупиться за 5 років, тож вона більш ніж вигідна. Таке ноу-хау вже зовсім скоро почнуть встановлювати і в інших містах Швеції.