Після появи скандального сюжету "Слідства.Інфо" з лікарняного на посаду директора КБТЗ повернувся Ігор Куташев. У грудні він йде геть і виконувачем обов’язки директора призначають Владислава Лисицю, начальника управління з продажів ПАТ "АвтоКраз".

Українській армії на Сході постійно потрібна нова "броня". Ледве почавши виконувати свої обов’язки, новий керівник майже відразу підписує договір на постачання дизельних двигунів УТД-20 – для бойових машин піхоти БМП та сучасних БТР-3Є-1У. Їх в Україні виробляють, відповідно, Житомирський та Київський Бронетанкові Заводи. Оскільки двигуни на всій цій техніці імпортні, проводився так званий капремонт із запчастин, які нібито залишилися на складах після розпаду Радянського Союзу. Владислав Лисиця замовляє чотири двигуни на суму один мільйон шістсот тисяч гривень у ТОВ "Торгівельна Компанія "Чайка" зі статутним капіталом у тисячу гривень. Основним видом діяльності фірми є оптова торгівля м’ясом та м’ясопродуктами.

Детальніше – дивіться у відео.